Banksy hat den größten: riesige Überwachungs-Streetart unter einer Überwachungskamera

15.04.2008 Misc
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/nerdcore/public_html/wp-content/themes/NC12/single.php on line 65

Share: Twitter Facebook Mail

Es ist zwar noch nicht so ganz raus, ob das tatsächlich ein Banksy ist, weil das Tag fehlt, aber stilistisch würde es schon passen und überhaupt isses ein Knaller von Streetart. Jetzt hätte ich sowas in der Art gerne ohne Kind, dafür aber mit Süperschäuble.

Banksy pulled off an audacious stunt to produce what is believed to be his biggest work yet in central London.

The secretive graffiti artist managed to erect three storeys of scaffolding behind a security fence despite being watched by a CCTV camera.

Then, during darkness and hidden behind a sheet of polythene, he painted this comment on 'Big Brother' society.

Link (Danke SirDregan!)
Bild vom Banksy Flickr-Pool